poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Fontanna.Nocą.


11 komentarzy:

  1. Śliczna! Gdzie jest taka fajna fontanna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie podświetlona. A jakie ładne zdjęcia. Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta fontanna, widziałam więcej jej zdjęć. Nocna fotografia jest zawsze wyzwaniem, a Ty Lucynko mu sprostałaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie nam to pokazałaś:))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. magiczna! pieknie zdjecia wyszly,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ia derz dam hdze pydź!!S amerygańzga bjutiful:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję!A fontanna znajduje się w Zabrzu koło pomnika Pstrowskiego ,oczywiście,a nie jak napisałam w poprzednim komentarzu(który usunęłam)-Witosa!A Ty Aniu jak chcesz tam być-to przyjeżdżaj-pojedziemy razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak mi się wydawało,że to na placu pod Pstrowskim ale widziałam ją tylko za dnia. Ładnie podświetlana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny okaz fontannowy. Osobiście mam bzika na punkcie wody w ruchu.

    OdpowiedzUsuń